دانلود مداحی حاج مهدی رسولی

مرجع دانلود نوحه ها و مداحی های حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی حاج مهدی رسولی

مرجع دانلود نوحه ها و مداحی های حاج مهدی رسولی

یک لینک واحد با انکرتکست یکسان

حضور یک لینک واحد با انکرتکست یکسان در بیشتر یا همه صفحات سایت شما را به دردسر خواهد انداخت

اگر لینکی داشته باشید که در همه یا اکثر صفحات سایت با انکرتکست یکسان درج شده باشد و به یک صفحه بیرونی اشاره کند می‌تواند از نظر سئو دردسرآفرین باشد. اما نه همیشه و نه به طور عام. برای نمونه آیا سایت آمازون محاز خواهد بود تا از طریق فوتر تمام صفحات خود به Whole Foods لینک دهد؟ بله آنها می‌توانند و این کار را هم کرده‌اند زیرا آنها هر دو بخشی از یک کمپانی واحدند. اما فرض کنیم آمازون تصمیم بگیرد به صورت احمقانه برای صفحه «cheap avocados delivered to your home» اسپم کرده و آن را در بخش فوتر تمام صفحات خود قرار دهد و به صفحه WholeFoods.com/avocadodelivery اشاره کند؛ به احتمال خیلی زیاد در بدترین حالت پنالتی گرفته و یا در بهترین حالت صرفاً از طرف گوگل نادیده گرفته خواهد شد و به هیچ وجه رنکی دریافت نکرده و یا وزن و سهم لینکی را انتقال نخواهد داد. 

اهمیت موقعیت مکانی لینک‌ها در ساختار html صفحه و تأثیر آن در سئوی سایت

فرض کنید چنین گزینه‌ای برای شما هم پیش آمده باشد: "آیا می‌توانم یک لینک را در تمام صفحات یک سایت قرار دهم؟ خیلی خب! به نظر می‌رسد معامله خوبی کرده باشم و از طریق همه این صفحات برای لینک خود ارزش کسب خواهم کرد" مطمئناً چنین معامله‌ای بسیار معامله بدی برای شما خواهد بود و هیچ گاه چنین کاری انجام ندهید.


در عوض گرفتن لینک از صفحه‌ای که پیش از این از تمام آن صفحات لینک گرفته به مراتب بهتر خواهد بود. برای مثال صفحاتی از قبیل درباره ما، صفحه محصولات و یا صفحه نخست سایت بهترین جاها برای دریافت لینک هستند. من به شخصه اصلا دوست ندارم از هر صفحه‌ای و بالاخص از بخش فوتر یا سایدبار سایت لینک بگیرم بویژه اگر چنین صفحه‌ای از انکرتکست استفاده کرده و این انکرتکست نیز کلمات کلیدی را هدف گرفته باشد و سعی بر دستکاری سئو داشته باشد قطعا مرا به دردسر خواهد انداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.